Články

16.10.2013 | Zápis z 21. jednání VV JmKRP, dne 26. 9. 2013

Vše důležité z jednání VV.

Přítomni: M. Matyáš, J. Kačer, P. Dvořáček, J. Mlaskač, V. Ondráček, Z. Humpolík, M. Hlavoň, K. Konečná

Omluveni: M. Kubeš, P. Stolařová

Hosté: R. Valenta

Zářijové jednání VV bylo zahájeno tradiční kontrolou úkolů.

Po kontrole následovaly informace o likvidacích a sloučeních – kde likvidace PS Tasovice a PS Vpřed blíží ke zdárnému konci. Jinak se v dalších likvidacích neudály žádné nové změny.

Dále byl projednán aktuální stav projektu obnovy TZ Ketkovice, kde se VV usnesl, že i přes nesnáze se stavebním povolením budeme nadále v tomto projektu pokračovat. Jedinou změnou bude předání stavby TZ do rukou stavební firmy.

Následovala diskuze o nadcházejícím Výročním zasedání Pionýra - bude se konat 23. 11. 2013 v Pardubicích. Nadále hledáme kandidáty do VV ČRP.

V případě obnovy TZ Ketkovice je již hotov projekt stavby, nicméně nastala drobná komplikace, a to v podobě požadavku stavebního úřadu na dvě nová vyjádření. Jedná se o opětovný souhlas od Vojenských lesů a nově se musí také nechat udělat radonová zkouška pozemku. I nadále se hledají brigádníci, kteří pomohou s obnovou chaty.

V bodě Výroční zasedání Pionýra – bude se konat 23. 11. 2013 v Pardubicích, pro přesun delegace z JmKOP bude zajištěn autobus. Nadále se hledají kandidáti do VV ČRP. Hlavním bodem jednání bude schvalování nových Stanov.

Následovala krátká informace o projektu OPVK – byla odevzdána oprava Monitorovací zprávy č. 3 a čeká se na její schválení. Dále proběhla z JMK kontrola na místě, která zkontrolovala veškerou činnost a dokumentaci vztahující se k projektu a uložila dvě nápravná opatření, která byla do týdne opravena.

V bodě novinky z PR – opět jsme prodebatovali otázky kolem nového krajského webu, prozatím nenastala žádná nová změna. Dále jsme diskutovali o Fotosoutěži 2013, kde se blíží uzávěrka pro zaslání soutěžních fotek, a to 30. 9. 2013.

Dále se jednalo o blížícím se Parlamentu JmKRP, které se bude konat 6. 10. 2013 v sídle JmKOP na Údolní 58a. Pozvánka i s programem jednání byla rozeslána všem delegátům mailovou poštou.

V závěru jednání byly podány krátké informace o žádosti o pronájem sálu pro pěvecký sbor Sebranka, který by se scházel cca jednou za 14 dní na dvě hodiny v sále na Údolní. VV této žádosti vyhověl.

Jednání bylo ukončeno v 21,00 hod.

Zpět